måndag 14 december 2009

Snö


Till den första snön blev jag klar med mina vantar från Rone som jag drömt om ett par år. När tummarna krånglade för tredje gången lovade jag mig själv att aldrig mer sticka ett par vantar. Men jag kan inte säga adjö till det härliga garnet så jag började genast på en mudd av resterna och får väl beställa mer garn snart. Två färger i mönstret får vara nog hädanefter. December springer på och precis när det är som mest olämpligt blir jag sjuk. Vi firade Lucia i fredags vid skymningsdags och jag är glad över att jag inte missade den fina julmarknaden på Bergianska.

2 kommentarer:

  1. Du repar dig väl så att du kommer med på julbordet?

    SvaraRadera
  2. Vi får se, tror inte det även om det idag känns hyfsat. Jag är dömd till att missa julbord.

    SvaraRadera